از دوستانی که به وبلاگ سر میزنند متشکریم در حقیقت این دوستان به
خودشون احترام میذارن و برای خودشون ارزش قایلند.فکر میکنم که همه ما
بزرگ شدیم و شجاعت اینو داریم و میتونیم از حرفی که میزنیم دفاع
کنیم .انتقادمونم باید سازنده و بجا باشه مسلما ما به یک فضای دوستانه
وصمیمانه نیاز داریم . دوستانی که مطلب مینویسند ونظر میدن قطعا نماینده
کل بچه های مفید نیستند. پس چه خوب و اخلاقی هست که انتقادی که
میکنیم سازنده باشه و شجاعت اینو داشته باشیم که خودمون باشیم و با
اسم واقعیمون نظر بدیم.
+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 17:59 توسط علیرضا حیدری
|