از دوستانی که به وبلاگ سر میزنند متشکریم در حقیقت این دوستان به

خودشون احترام میذارن و برای خودشون ارزش قایلند.فکر میکنم که همه ما

 بزرگ شدیم و شجاعت اینو داریم  و میتونیم از  حرفی که میزنیم دفاع

کنیم .انتقادمونم باید سازنده و بجا باشه مسلما ما به یک فضای دوستانه

وصمیمانه نیاز داریم . دوستانی که مطلب مینویسند ونظر میدن قطعا نماینده

 کل بچه های مفید نیستند. پس چه خوب و اخلاقی هست که انتقادی که

 میکنیم سازنده باشه و شجاعت اینو داشته باشیم که خودمون باشیم و با

اسم واقعیمون  نظر بدیم.